آرشیو دی ماه 1400

انواع پالت پلاستیکی ابزار

مزایای پالت پیچ و مهره در صنعت

۱۲ بازديد
سرعت یکی از مهم ترین فاکتور ها در تولید های صنعتی می باشد و از این روی باید با دقت بسیار زیادی نسبت به خرید و استفاده از انواع پالت پیچ و مهره اقدام کنید. نباید از یاد برد که مدل های متنوعی از پالت ها در بازار عرضه می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود نسبت به تهیه مدل های مورد نظر خود اقدام کنید. همچنین برخی از پالت ها قابلیت استفاده همزمان را دارند و این کار باعث می شود که حمل آن ها بسیار ساده تر باشد. این مسئله سبب شده است تا بتوانیم سرعت دسترسی به پیچ و مهره را افزایش دهیم و همین مسئله بسیار مهم و حیاتی به شمار می رود. پس در صورتی که قصد دارید دسته بندی انواع سایز پیچ و مهره را داشته باشید، می توانید نسبت به خرید و استفاده از این محصول اقدام کنید. در صورتی که سوالی در خصوص خرید این کالا داشته باشید نیز می توانید در ادامه همین مقاله ما را همراهی کنید. به یاد داشته باشید که پالت پیچ و مهره در مدل های فلزی و پلاستیکی در بازار عرضه می شود و ما در ادامه قصد داریم در خصوص ویژگی ها و مزایای محصولات پلاستیکی با شما صحبت داشته باشیم.
نام های مختلف پالت پیچ و مهره
برای اشاره به پالت پیچ و مهره اسم های متنوعی به کار می رود. همانطور که در ابتدای این مطلب اشاره کردیم، دلیل نامگذاری این پالت به نام پالت پیچ و مهره این است که عموما از این پالت ها برای انبار کردن پیچ و مهره در ابزار و یراق فروشی ها استفاده می شود؛ اما این فقط یکی از کاربرد های این وسیله کارآمد و مفید است.
در نتیجه به دلیل کاربرد های متنوع و فراوان این نوع از پالت ها در انبارداری و تفکیک و دسته بندی محصولات مختلف در صنایع گوناگون، نام های متنوعی برای اشاره به پالت پیچ و مهره استفاده می شوند.
اگر با این نام ها آشنایی نداشته باشید، ممکن است هنگام گشت و گذار در بازار برای خرید پالت پیچ و مهره این اسامی مختلف شما را سر در گم کنند؛ بنابراین در اینجا به شکل مختصر نام های مختلف پالت پیچ و مهره را معرفی می کنیم:
1.    ظرف پلاستیکی پیچ و مهره
2.    پالت ابزار پلاستیکی
3.    پالت صنعتی
4.    جعبه پلاستیکی انباری
5.    جعبه صنعتی
6.    جای ابزار پلاستیکی
7.    پالت کشویی پلاستیکی
8.    پالت پایه دار پلاستیکی
تاثیر نوع طراحی بر قیمت پالت پیچ و مهره
از دیگر مواردی که باعث می شود قیمت پالت پیچ و مهره با تفاوت هایی همراه باشد، نوع طراحی محصول می باشد. در واقع باید در نظر داشته باشید که طراحی محصولات امروزه با تفاوت هایی همراه بوده است و شما می توانید بر اساس نوع نیاز خود به محصولات متنوعی دسترسی داشته باشید. پالت های پلاستیکی که امروزه در بازار عرضه می شوند مناسب برای استفاده در محیط های کوچک و بزرگ بوده و همچنین برای نگهداری از چند نمونه مختلف از پیچ و مهره می تواند گزینه ای مناسب باشد. باید در نظر داشته باشید که برخی از مدل های پالت پیچ و مهره که دارای درب های متحرک هستند، با قیمت های بالاتری در بازار عرضه می شوند و شما می توانید این محصول را با قیمتی بسیار مناسب خریداری و استفاده کنید. در صورتی که سوالی در خصوص قیمت پالت پیچ و مهره داشته باشید که وابسته به نوع محصول و طراحی آن است می توانید به وب سایت سازنده کالا مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید. به این منظور، پلاستون ایران بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد.
از  مزایای استفاده از پالت پیچ و مهره  می توان به هر یک از موارد زیر اشاره کرد:
مقاومت پالت پیچ و مهره نسبت به نوع های دیگر بسیار بیشتر است و به همین علت می توان به راحتی از آن در کارگاه ها استفاده کرد. شرایط بهداشتی تری را برای استفاده شما فراهم می کند. شما به راحتی می توانید این باکس ها را در صورت نیاز شست و شو دهید. این باکس ها در اندازه های استانداردی تهیه می شوند که این موضوع باعث می شود تا استفاده از آنها بسیار راحت تر باشد و آخرین مزیت استفاده از این باکس ها نیز این است که عمر آنها طولانی تر است و در نتیجه خرید آنها می تواند صرفه اقتصادی بیشتری داشته باشد. تهیه ی باکس ها بسیار آسان می باشد.
از جمله صنایعی که پالت پیچ و مهره در آنها کاربرد دارد می توان موارد زیر را نام برد :
•    صنایع کشاورزی
•    پتروشیمی
•    صنایع دارویی
•    صنایع غذایی
•    نفت و گاز
•    اسکله ها
•    و ...
تولید پالت پیچ و مهره  برای چیدمان پیچ و مهره ها و دیگر وسایل اتصال در تنوع مدلی و ابعادی انجام می گیرد که شرکت پلاستون ایران انواع محصولات این بخش را با نرخ ایده آل توزیع می نماید.
برای اینکه بتوان در ارائه خدمات پالت پیچ و مهره برای درخواست مشتری به نحو صحیح عمل کرد همواره از پالت های پلاستیکی برای دسته بندی انواع پیچ و مهره ها می توان استفاده کرد که این کار در واقع برای پاسخ دقیق به انتظار و نوع محصول درخواستی مشتریان بهترین گزینه می باشد که امروزه در اکثر فروشگاه ها این پالت ها با رنگ بندی مختلف به کار می روند.
شرکت پلاستون ایران که با فعالیت در ساخت مدل های مختلف از پالت ها برای هر کاربردی پالت بخصوصی را تولید می نماید همواره محصولاتی را با حد دوام بالا و ابعاد متفاوت ارائه می کند که می توانید برای فروشگاه خود از نمونه تولیدات کارخانه پلاستون ایران سفارش دهید.
البته علاوه بر این حتی در انبار شرکت ها نیز برای جداسازی و مشخص کردن قطعات مورد کاربرد از پالت های پلاستیکی در تعداد بالا استفاده می شود که اغلب مشاهده شده است برخی افراد اقدام به ساخت قفسه های چوبی می کنند که مزیت پالت های پلاستیکی به جهت قابل شستشو بودن و امکان دسترسی سریع با ترکیب رنگ ها می باشد که علاوه بر این مزیت ها می توان با نرخ تولید ایده آل آنها را خریداری کرد.
منبع : پلاستون ایران

اولین مطالب آزمایشی من

۹ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۷ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.